فعالیت فرامنطقه‌ای بورگمن پارس در صادرات

فعالیت فرامنطقه‌ای بورگمن پارس در صادرات

در گفتگو با نشریه انجمن ستصا به معرفی شرکت خود پرداخت و گفت: شرکت سیستم‌های آب‌بندی پارس از سال ۱۳۸۱ با نام بورگمن پارس در زمینه تولید و تامین انواع سیستم‌های آب‌بندی از قبیل: مکانیکال سیل، درای گس سیل (DGS)، پکینگ گسکت، شلنگ های صنعتی و لرزه گیرهای انبساطی تحت لیسانس صنعت اروپای غربی آلمان پا به پهنه صنایع کلان کشور گذاشت.

او در پاسخ به اینکه آیا شرکت تحت فعالیت وی نشان دانش بنیان را در اختیار دارد گفت: با توجه به تایید صریح مدیران صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، نیروگاه‌های گازی، بخار و سیکل ترکیبی، سد، صنایع غذایی، کارخانه‌های تولید پمپ و کمپرسور توانست در جهت رضایت ایشان یکی از موفق‌ترین واحدهای تولیدی کشور باشد که پس از توسعه واحدهای مهندسی و با هماهنگی دانش فنی روز اروپا به درجه شرکت دانش بنیان در زمینه تولید درای گس سیل (DGS) نایل گردد.

مدیر روابط عمومی و بازاریابی شرکت سیستم‌های آب‌بندی پارس در پاسخ به این سوال که آیا محصولاتی برای صادرات نیز دارند؟ تصریح کرد: فعالیت این شرکت محدود به رفع نیازهای واحدهای صنعتی داخل کشور است، لیکن تا این تاریخ صادرات محصول به چند کشور همسایه اروپایی و آسیای شرقی داشته‌ایم. آقای میرحسینی در این باره که چه محصولات و خدماتی را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌اند؟ گفت: مساعی پرسنل این شرکت در واحدهای مختلف کاری جهت بومی‌سازی و تولید محصولاتی فوق حساس به موازات خط تولید شرکت‌ها و برندهای صاحب نام مجرب و کارآموزده دنیا نقطه عطفی برای حصول اهداف ملی و همچنین رفع نیازهای صنایع داخلی کشور خواهد بود و ما کیفیت کار خود را در این نمایشگاه ارائه کرده‌ایم.

مدیر روابط عمومی و بازاریابی شرکت سیستم‌های آب‌بندی پارس بی‌ثباتی وضعیت ارزی را مشکل اصلی سد راه تولید دانست. وی در این باره می‌گوید: مشکلات پیش روی این صنعت مانند صنایع دیگر مثل بی‌ثباتی وضعیت ارز سیاست گذاری و تصمیم سازی‌های اقتصادی و بازار هدف و… در این مجال نمی‌گنجد.

او در ادامه به سوال از ستصا به عنوان انجمن صنعتگران ماشین سازی انتظار پیگیری چه مسائلی را دارید؟ پاسخ داد و گفت: با سپاس دوباره از انجمن محترم ستصا و تبریک و تهنیت به انتخاب به جا و شایسته اعضای جدید هیئت مدیره و دبیر آن تشکل وزین ضمن تایید خط مشی و اهداف تعریف شده انجمن ستصا اولین و مهم‌ترین درخواست این شرکت تخصیص فضای درخواستی شرکت‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی به خصوص نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی تهران است. متاسفانه علی رغم تلاش و پیگیری شرکت‌های عضو برای رفع معضلی با این اهمیت در چند سال اخیر نه تنها فضای تخصصی به غرفه‌ها افزایش نیافته که در نهایت تعجب هر سال به بزرگتر شدن شرکت‌ها شاهد کوچکتر شدن غرفه‌ها هستیم. فعالیت و تعدد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه‌های بزرگ جای خوشحالی داشته لیکن بیم آن می‌رود که با این سرعت نزولی در یکی دو سال آینده شاهد یک میز یک صندلی و یک نفر نماینده هر شرکت در کنار شرکتی دیگر باشیم.

مدیر روابط عمومی و بازاریابی شرکت سیستم‌های آب‌بندی پارس در نهایت در خصوص آینده فعالیت شرکت خود در زمین تولید تجهیزات صنعتی خاطرنشان کرد، برنامه‌ریزی و هدف گذاری از مسئولیت مدیران شرکت است، لیکن به نظر شخص بنده به عنوان یک کارگر در بخش صنعت امید دارم که خداوند متعال دست‌های رو به سوی او را مورد عنایت قرار دهد و از تولید کنندگان حمایت کند.

 

 

سیدکمال میرحسینی

مدیر روابط عمومی و بازاریابی

شرکت سیستم‌های آب‌بندی پارس

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *